Tęsiam

26) Grybauskaitė man primena mano buvusią direktorę Rimą.
27) Praėjusiais metais balsavau pirmą kartą
28) Manau kad talentingais gimstama. Labai vertinu talentingus žmones
29) Pirmame mano kompiuteryje buvo windows 95 (paskui win 98, XP, dabar Vista). Win 7 dar nebandžiau. Kai dirbau Pasvalyje prieš porą metų viename kompiuteryje dar buvo windows 3.1
30) Dievinu mokslinę fantastiką
31) Jau kuris laikas nesijaučiu niekam morališkai skolingas
32) Girtas kartais prisipažįstu meilėje savo draugams
33) neberūkau. Nors va šiandien kai angare trys autošalkalviai užsitraukė po cigaretę suabejojau :)
34) Mėgstu brendį
35) Nekenčiu kai man bruka sveiką gyvenimo būdą
36) Petras šaiposi iš mano pezalų, tai nieko nekeičia bet vyksta nuolat

Komentarai

Kotryna sakė…
kuo toliau tuo labiau suprantu kaip žiauriai aš tavęs pasiilgau.
nuom. sakė…
o Bradbury prie fantastų prisiskaito?:)