Dalykai kuriuos visada pamirštu paminėti

1) pietaudamas (mažame kambarėlyje) visuomet vartau vieną ir tą patį laikraštį: Vakarų ekspreso pavasarinį numerį. Ir taip jau pusė metų, nes kito niekas nepadeda
2) Per dieną išgeriu iki 7 puodelių kavos
3) Kartais ignoruoju žmones(net labai artimus draugus) kai jie mane nepagrįstai eksploatuoja
4) Nekenčiu rasizmo, nacizmo. Negaliu žiūrėti filmų apie genocidą, socialinį bejėgiškumą
5) nieko nenoriu keisti
6) Kartais mane aplanko panika
7) Nemėgstu kai mane vadina menininku
8) Pamilau V.Kernagį kai nusipirkau jo kasetę 12 klasėje "Akustinis" tai vienintelis jo diskas kurį pirkau ir klausiau. Vėliau man dovanojo originalus. Iki šiol guli nepraplėšti
9) Moku manipuliuoti žmonėmis
10) Pasiilgstu draugų ir intymaus plepėjimo akis į akį
11) Esu beviltiškas optimistas
12) Priaugau svorio ir tai man žiauriai nepatinka
13) Kūrybiškiausia nuotaika man iki 11 val.
14) Kartais Džiaugiuos kitų nelaimėmis
15) Nevaikštau į bažnyčią , nes neturiu tikinčio draugo
16) Yra vietų, kuriose bijau likti vienas tamsoje. Mano fantazija - man nedraugas
17) Galiu užkrėsti gera nuotaika
18) Moku sustatyti prioritetus ir jų laikytis.
19) Noriu pamatyti kalnus
20) Noriu paragauti robinzono duonos
21) manau kad nesu geras vadovas, bet gera dešinioji ranka
22) Mane nervina tuščias politikavimas
23) Eidamas dainuoju
24) Mėgstu aštriai, alkanas pirmiausia einu į žuvies skyrių
25) Visa tai nesvarbu, bet nuolatos vyksta

Komentarai

nuom. sakė…
Ačiū, kad pasidalinai.
Anonimiškas sakė…
menininku būti gerai, kai kada galima daug ką ant to nurašyti...:)
Jonas Baltokas sakė…
Tai tas žodis menininkas - jis arba pažymi profesiją - esi profesionalus menininkas iš to duoną valgantis, esi laisvas menininkas - kuri meną ir niekas nerūpi. O aš kuriu tik nušvitimo akimirkomis. Gyvenime turiu tokias pareigas ir principus, kurie su šiuo vardu nieko bendro neturi. O dalinis menininkas skamba kažkaip... užgauliai? :)