Mano paskutiniai koncertai

Padidinus mokesčius Lietuvoje prasidėjo tikra sumaištis. Renginių organizatoriai katastrofiškai apkarpė honorarus, vėluoja sumokėti, atšaukia koncertus. Kantrybė trūko po paskutinio akibrokšto Usėnų(Šilutės raj.) bibliotekoje.
Net mano kalendoriuje įrašyta - "Koncertas Usėnų bibliotekoje". Iki koncerto - jokių žinių. Neiškenčiau ir koncerto išvakarėse susiradau jų telefoną ir pats paskambinau.
Moters balsas:
- Usėnų biblioteka
- Sveiki. Prieš kelias savaites skambino mergina ir kvietė vasario 14 d. koncertui pas jus. Gal žinote kas atsakingas už šį renginį?
- Buvau aš atsakinga, bet pasikeitus mokesčiams mes atšaukėme šį koncertą. Nes žinote Latga, nes...
Čia aš supratau kad ji man tuoj skaitys paskaitą apie tai kaip jie negali mokėti, tad nutraukiau:
- Ponia, jei jūs atsakinga už renginį - kodėl man nepranešėt apie tai kad jis atšaukiamas?
- Aš nežinau kodėl ta mergaitė man nedavė jūsų telefono...
Supratau, kad padėtis tragikomiška.
- Ačiū ponia. Viso gero

Būtent! kam kokiai tūlai bibliotekininkei stengtis perskaičiuoti mokesčius derinti su atlikėjais prisitaikyti ir pritaikyti, jei ji JAU GAUNA ATLYGINIMĄ.
Arba kad ir po mėnesį vėluojantys honorarai. Jei aš pavėluočiau mėnesį atvažiuoti į koncertą?

Taigi ir jautiesi kaip kokia prekė, paskutinis renginių organizatorių šiaudas - pajuto kad koncertas nerentabilus - nieko nesakęs atšauki jį, nesusitvarkai su sodros mokesčiais - perskaičiuoji honorarą, nesusitvarkai buhalterijoje - užtempi honorarą, nesusirinko publika - kaltas atlikėjas...

Pats blogiausias dalykas Lietuvoje yra ne dėl krizės sumažėję pinigų srautai, skolos ir visą kitą, o nesugebantys persiorientuoti žmonės. Dabar yra laikas pradėti dirbi. Ne dirbti, o atidirbti į tuos žmones investuojamas lėšas.

Komentarai