3 Eilėraščiai slemui


Šiandien Dalyvavau sleme. Su šiais trim "šedevrais" laimėjau. 
Renta daro žiauriai gerą darbą.

Postapokaliptinis
Aš esu paskutinis žemėj likęs poetas, SLEMERIS ir komisijos narys
Paskutinis automechanikas ir paskutinis mokslų daktaras
Paskutinis politikas ir elgeta kaip skuduras
Neliko gyvų, todėl esu paskutinis tėvas ir paskutinis sūnus
Paskutinis pranašas ir paskutinis fanatikas
Esu Jauniausias planetos gyventojas
Esu geidžiamiausias planetos gyventojas
Esu misteris Visata
Esu Gineso rekordininkas kiekviename žingsnyje
Alkoholikas ir sveikos gyvensenos guru
Esu Europos , Azijos, Afrikos prezidentas laimėjęs rinkimus 100 proc persvara
Esu geriausias reperis juodaodis
Esu rasistas nekenčiantis negrų
Tu joks ne juodaodis sakau veidrodžiui
Esu veidrodis,
štatyvas, vazonas, šalikas, vaivorykštė , rinkštibuntikrunštas
-          Tik aš vienas sprendžiu ką reiškia žodžiai ir garsai
Aš esu paskutinis žmogus žemėje
Savižudybė reikštų genocidą
Bet kokios užgaidos ne išpildymas – autoritarizmą
Ar autoritarizmas yra blogai? Kai pagalvoji jis neturi prasmės.
Beveik visos sąvokos, sugalvotos žmogaus, yra nieko vertos
Dievas, Meilė, patriotizmas, nihilizmas, filosofija, poezija
Aš ir esu tai!
Paskutinis likęs yra visoks



Aš esu žmogus su kuokele
Jei nori užmušti triušį
Pasidarai kuokelę kokių 2 kilogramų
Patogią rankai ir gerai subalansuotą
Jei nori užmušti triušį, turi jį pagauti
Triušis pratęs pats leidžiasi pagaunamas
Bet kvapas išsiduoda - jaučia
Jei nori užmušti triušį
turi jį nusinešti toliau nuo kitų triušių
Nuo vaikų akių ir kaimynų galinčių supainioti tave su gyvūnų kankintoju
Jei nori užmušti triuši
turi pririšti virvę palubėj
Po virve pakišti bliūdą
Jei nori užmušti triušį,
turi pririšti kojas virvele prie lubų
Prikelti už ausų ir užsimoti
Jei tikrai nori užmušti triušį
turi trenkti jam iš visų jėgų
Į kaklą, arčiau galvos.
Pasigirsta TREKŠT
Štai šitokia istorija
Aš gąsdinsiu vaikus
Kurie velykines programėles tapšnodami
Cukrinėmis lupytėmis
Prašys daugiau mėsytės


Ramūnas
Kaimynas Ramūnas
Be paso, prisiminimų, sovietininis anonimas
Ramūnas neturi dantų
Jis kalba - aš nespėju
linguoju galvą
O mintyse atatupstas nuo jo
Einu einu einu

Ramūnas nuo vilkų
Jį priėmė
Jis dirba daržuose
Ir rūko rūko rūko
nežinomo amžiaus
Kūrėjo ir motinos
Geria ir šaukia ant mentų
Grasina jiems, degina juos pragarais
Mentų Ramūnas nemėgsta
Girtas Ramūnas stipriausias
Kurvabletnachui
Šaukia mėnuliui
Ir šunį nulodo Ir stovi Ir pyksta
Per vidurį kelio
Aštuoniolikto amžiaus
atgimęs girtuoklis
Ramūnas bevaikis
-----------------
Pavadinimas: mirė Ramūnas
Aprašymas: Feisbuko ir nepabandęs
Eventas liūdi
CHECK, DOMINA, LAIKAS

Komentarai