1. Darbas - pirmasis nesėkmių ruožas

Kad ir kaip būtų sunku būtų rasti darbą, visgi reikia atminti kad ne viskas auksas , kas auksu žiba ir ne "bet koks" darbas yra geriau nei nieko. Sakau tai, nes darbovietėms, kuriose esu dirbęs, suskaičiuoti jau nebeužtenka pirštų. Tiesą sakant nesu darbų ekspertas, todėl nesiruošiu švaistytis patarimais. Papasakosiu savo patirtį, kuri manau pakankamai gerai suformavo mano požiūrį į darbo paiešką.

Taigi, pirmąjį darbą (apmokamą ) susiradau 15. Gyvenom Marijampolėje. tais laikais berods nueidinėjo iš apyvartos "vagnorkės" 100 - 150 lt atlyginimas man buvo nerealiai daug. Buvo krizė. Ir patikėkit, kur kas gilesnė nei dabar. Masiškai bankrutavo gamyklos. Visi liko be darbo. Taigi -dirbau pagalbiniu statybose. Tikriausiai visi nuo to pradeda. Buvo vasara. Prisimenu tada visi vogė. Statybos kaštai paprastai išaugdavo dvigubai , nes statybininkai viską ištampydavo po namus. Ir gėrė. Daug.

Kitą vasarą dirbau turguje už 100 Lt /mėn. Bei naktiniu sargu. Turguje pervargdavau - tad besargaujant net ir sėdintį mane užpuldavo alpulys. Tokią akimirką ir pagavo mane darbdavys. Manau jis buvo paskutinis paršas. Bet tai nieko nekeitė. Man liko tik darbas turguje.
Finale likau be nieko. Tai man buvo pirmoji pamoka - nedirbk darbo jei iš to apskritai jokios naudos.


Iki mokyklos baigimo daugiau ir neteko niekur įsidarbinti. Gal ir gerai.
Kita mano darbovietė - Kaunas , prekybos agentas. Tikriausiai pamenat buvo toks prekybos agentų klestėjimo amžius - kai žmonės dar pirkdavo iš prekybos agentų ir mielai su jais bendraudavo. Kokio tik šūdo jie ten nesiūlė: niekam nereikalingų plastmasiukų, kasečių , knygų , pigių radijų, tušinukų, batų, sagų. Žodžiu visko , kas turėjo bent kokią prekinę išvaizdą ir galėjo tilpti į prekybos agento krepšį. Nemoku apgaudinėti žmonių tad man patikėtas garso kasetes siūliau kaip sau - su užsidegimu ir tikėjimu. Ir ėjau... Kauną jo perimetru esu apėjes kokius 3-4 kartus, užsukdamas į kiekvieną biurą, kioskelį butą. Tiesą sakant rezultatas buvo labai panašus kaip ir dirbant turguje, tik ant kojų pritryniau didžiules pūsles dėl kurių negalėjau paeit. Tai buvo antra mano pamoka, kuria vadovaujuos iki šiol - jei rinkdamas butelius konteineriuose per tą patį laiką sugebi užsidirbti tiek ir daugiau - nedirbk to darbo
Čia ko gero baigėsi pirmasis mano nesėkmių ruožas....

Komentarai